Bij Posterux© worden alle posters op aanvraag gedrukt en speciaal voor u op maat gemaakt. Ze worden daarom geclassificeerd als gepersonaliseerde producten , waardoor het standaard herroepingsrecht van 14 dagen niet van toepassing is (conform artikel 16(c) van de EU-richtlijn consumentenrechten 2011/83/EU).
Als uw bestelling beschadigd aankomt, een drukfout bevat of u het verkeerde artikel heeft ontvangen, sturen we u graag kosteloos een vervangend artikel. Stuur ons binnen 14 dagen na levering een e-mail op info@posterux.com en vermeld daarin:
Uw bestelnummer
Duidelijke foto's van de schade of fout
Zodra uw aanvraag is beoordeeld en goedgekeurd, sturen we u zo snel mogelijk een vervangend exemplaar.
Als uw pakket niet binnen de verwachte levertijd is aangekomen, neem dan contact met ons op via info@posterux.com . Als de koerier bevestigt dat de bestelling verloren is gegaan, sturen we u kosteloos een vervangende zending.
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, raden we u aan contact met ons op te nemen. Hoewel we geen retourzendingen accepteren voor op maat gemaakte producten, bespreken we uw klacht graag met u en zoeken we samen naar een eerlijke oplossing.
Omdat onze producten op bestelling worden gemaakt, is retourneren of restitutie niet mogelijk als de aankoop spijt heeft of als er een verkeerde keuze is gemaakt .
Wanneer u een bestelling plaatst op onze website, bevestigt u dat u dit beleid en onze algemene voorwaarden begrijpt en accepteert.
Als u vragen heeft over retouren, schade of uw bestelling, neem dan contact met ons op via info@posterux.com .
Dit beleid is opgesteld in overeenstemming met de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming.
U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via de livechat op onze website of per e-mail. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, meestal binnen 24 uur.
Wij helpen u graag en horen graag van u.